.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در رمانی با عنوان «سایه هیولا»
«انقراض ببر مازندران» منتشر می شود

شمال نیوز: عباس جهانگیریان از اتمام نگارش رمان «سایه هیولا» با موضوع «انقراض ببر مازندران» و انتشار آن در آینده نزدیک برای گروه سنی نوجوان خبر داد.

عباس جهانگیریان، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با فارس، درباره تارزه‌ترین اثر در دست نگارش خود، بیان داشت: در حال حاضر مشغول نگارش رمانی با عنوان «سایه هیولا» برای گروه سنی نوجوان هستم.

وی اضافه کرد: رمان «سایه هیولا» از سری مجموعه کتاب‌های پروژه «رمان نوجوان امروز» است که نگارش آن تا یک ماه دیگر به پایان خواهد رسید.

جهانگیریان با بیان اینکه این رمان در آینده نزدیک از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر می‌شود، ادامه داد: مضمون رمان «سایه هیولا» به انقراض ببر مازنداران اختصاص دارد که همزمان علاوه بر نگارش رمان، فیلم‌نامه آن نیزل نوشته می‌شود.

بر اساس این گزارش، عباس جهانگیریان پژوهشگر، نمایشنامه‌نویس و فیلم‌نامه نویس و مدرس دانشگاه، نویسنده داستان برای نوجوانان و دارای مدرک فوق لیسانس در رشته ادبیات نمایشی است. که از جمله آثار وی می‌توان به رمان «خانه درختی»، «بز بال‌دار»، «هفت پیکر»، «شازده کدو»، «خواب دخترها چپ نیست»، «ترکه انار»، «دفترچه مشکل گشا»، «همه مادران من»، «قصه هامون و دریا»، نمایشنامه «یادگار جم» و «دفترچه مشکل گشا» اشاره کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.